Trondhjems Kvinnelige Studentersangforening i 2019!

2019 er igang, og både koret og det nye styret er klare for hva året har å bringe. Styret som ble valgt inn på TKS’s generalforsamling i november består av både nye og gamle korister, som brenner for å drive koret videre (se bildet nedenfor).

foto: foto.samfundet.no

Torsdag 7. februar ble ISFiT kickstartet med en flott åpningsseremoni, hvor blandt annent TKS sang to sanger sammen med broderkoret, Trondhjems Studentersangforening (TSS). I sammenheng med ISFiT tok TKS et meget så koselig gjengfoto (se nedenfor). Neste arrangement ut er avslutningsseremonien til ISFiT, hvor vi nok engang samarbeider med TSS. Selv om det alltid er hyggelig å samarbeide, synger vi alene på vårens konsertprojekt. Mer informansjon vil kommme når dette nærmer seg, men vi vil råde alle til å holde av lørdag 30. mars for en spennende og givende konsertopplevelse.

foto: foto.samfundet.no

Gleder oss til å se dere på konsert eller rundt på samfundet!