Trondhjems Kvinnelige Studentersangforening har opptak!

Drømmer du om å bli med i Norges kanskje beste studentkormiljø? Vil du være med i et damekor med et variert og spennende repertoar? Vil du være med i det unike miljøet på Studentersamfundet? Da er TKS noe for deg!

Denne høsten har vi flere spennende prosjekter på gang. Blant annet har vi gleden av å sparke i gang UKA med promenadekonserten sammen med Trondhjems Studentersangforening og Symfoniorkesteret fra Studentersamfundet, og i desember setter vi selvsagt opp vår tradisjonsrike adventskonsert.

På opptaket ber vi deg om å synge en enkel, selvvalgt sang som viser fram stemmen din i størst mulig grad. Pop-, soul og jazz-sanger er ofte fine, men ikke alltid så nyttige. Velg noe som du er komfortabel med, men en barnesang, en folketone, en salme eller ei vise med en tydelig melodi er ofte det beste! Dette har ikke med TKS sitt repertoar å gjøre, men rett og slett fordi vi vil høre mest mulig av kor-sangstemmen din på opptak. Etter musikkdelen vil du få snakke med noen TKS-ere for at vi skal få høre litt mer om hvem du er.

OPPTAK:
Mandag 19. og onsdag 21.august. Møt opp ved bakdøra til Studentersamfundet kl 13.00.

Link til facebookevent: HER

Om du har spørsmål til opptaket kan du kontakte nestleder Solveig Bjørnstad på nestleder@studentkor.no eller tlf 48 13 42 25. Du kan også sende oss en melding her på messenger.

Vi gleder oss til å møte deg, lykke til!