Adventskonsert med TKS og TSS!

Hjertelig velkommen til Adventskonsert med TKS og TSS!

Trondhjems Kvinnelige Studentersangforening (TKS) og Trondhjems Studentersangforening (TSS) er damekoret og mannskoret på Studentersamfundet i Trondheim. Sammen teller vi rundt 150 sangere og enda flere år med studentkorerfaring i Trondheim. TKS har i mange år holdt Adventskonsert i Storsalen første søndag i advent, og denne gangen sammen med broderkoret vårt TSS. På konserten vil du få høre alle sangene du trenger for å komme i en julestemning som varer hele advent.

På konserten blir det også innslag fra Candiss og Knauskoret for å sikre at dere får høre det beste av julemusikk Trondheim har å by på! I tillegg vil det være pauseunderholdning av Snaustrinda Spelemannslag, der det også er servering av gløgg og pepperkaker.

Vi setter som vanlig opp to konserter med konsertstart 17.00 og 20.00.

Billetter:
Forhåndssalg/i døra:
Student/barn 120,-/200,-
Ordinær 200,-/250,-
Student-/barnebillett er kun gyldig for barn/ungdom under 16 år, samt studenter.

Forhåndssalget stenger en time før konsertstart, dvs kl 16 og kl 19.

Kjøp billetter HER!

Dirigenter: