Adventskonsert 27.november 2016!

advent-fb-banner

[Forhåndssalget er stengt]

Tradisjon tro holder Trondhjems Kvinnelige Studentersangforening adventskonsert første søndag i advent. I år som i fjor, og året før der, setter vi opp TO konserter, en klokken 17 og en klokken 20, for å gi Trondheims innbyggere en skikkelig god julefølelse! Det vil bli et variert repertoar, med noen gamle slagere, nye godbiter, og med både norske og utenlandske sanger.

Vi har også med oss fantastiske gjester på vår Adventskonsert. Trondhjems Studentersangforening, Candiss og Knauskoret er med for å gi dere det beste kor-Trondheim har å by på! I pausen vil det bli mulighet for å kjøpe seg noe kake nede i Rundhallen, så ta med litt ekstra penger til dette! Hvis teknologien er med oss skal det også være mulig å betale med kort. I tillegg til kakesalg vil det være gløgg og pepperkaker samme sted.

Billettyper og priser, forhåndskjøp/i døra:
Student/honnør/barn 4-16år: 120kr/200kr
Voksen: 200kr/250kr

Ang. forhåndssalg:
Vi lager en billettliste med navn på de som har kjøpt billett i paypal. Det er derfor viktig at du vet hvilke navn billettkjøpet står på. Vi merker oss antall billetter vedkommende har kjøpt, og krysser av etterhvert som dere kommer, dersom vedkommende har kjøpt til flere. Dersom du skal kjøpe to forskjellige billettyper må du dessverre gjøre dette i flere omganger. Beklager at vi ikke har funnet en løsning på dette denne gangen! Antall velger du etter å ha trykket “kjøp nå”.