Tid for opptak!

Er du en syngedame? Vil du engasjere deg på Samfundet? Da er Trondhjems Kvinnelige Studentersangforening noe for deg! Vi er et sosialt og ambisiøst damekor, og nå har vi opptak av nye korister!

Gjennom TKS får du oppleve og medvirke på store musikalske begivenheter. Denne høsten deltar vi på åpningskonserten til UKA, promenadekonserten, sammen med Trondhjems Studentersangforening og symfoniorkesteret på Samfundet. I november setter vi opp adventskonsert sammen med spellemannslaget på Samfundet.

Dersom du kan tenke deg å bli med, er du hjertelig velkommen til å melde deg på til opptak gjennom dette påmeldingsskjemaet innen 20. august. Opptaksdagene er mandag 23. august, tirsdag 24. august og torsdag 26. august. Vi har dessverre ikke mulighet til å arrangere opptak utenom de oppsatte dagene, så vi ber deg prioritere opptaket og tidspunktet du senere vil få tildelt. Du vil få tilsendt et personlig oppmøtetidspunkt og mer informasjon på e-post søndag 22. august.

Opptaket består av en musikalsk del og en intervjudel. Vi ber deg forberede en enkel, selvvalgt sang til den musikalske delen.

Ta gjerne kontakt med nestleder@studentkor.no på e-post dersom du har spørsmål!