Opptak 2024!

Er du en syngedame? Vil du engasjere deg på Samfundet? Da er Trondhjems Kvinnelige Studentersangforening noe for deg! Vi er et sosialt og ambisiøst damekor, og nå har vi opptak av nye korister!

Fyll ut påmeldingsskjemaet innen 16. august: https://forms.gle/ue4UhyYtnBSeEA3KA

Trondhjems Kvinnelige Studentersangforening (TKS) er et kor som består av om lag 80 sangere fra alle mulige studieretninger. Gjennom TKS får du oppleve og medvirke på store muiskalske begivenheter. Denne høsten skal vi blant annet ha konsert under Kulturnatt Trondheim, være med på fellesprosjekt med andre kunstneriske gjenger på Samfundet, og ikke minst avholde vår tradisjonsrike adventskonsert. Masse å glede seg til med andre ord!

Medlemskap i TKS vil senere gi deg muligheten til å søke småkorene Candiss og Knauskoret.

Info om opptak:

• Meld deg på opptak ved å fylle ut påmeldingsskjemaet (kommer)
  • Opptaksdagene er mandag 19. august, tirsdag 20. august og torsdag 22. august. Du vil få tilsendt et personlig oppmøtetidspunkt og mer informasjon på e-post.
  • Opptaket består av en musikalsk del og en intervju del. Vi ber deg forberede en enkel selvvalgt sang til den musikalske delen.

Send oss en melding på Facebook eller Instagram (@studentkor), dersom du har spørsmål!

Vi sees!